Вебінар від Info Centre for Erasmus+ про дистанційну роботу організацій

Що змінилось після року на карантині? Ми зрозуміли, що досить чекати, коли він завершиться, а варто реалізовувати свої плани вже зараз, але у нових форматах. Вас також цікавить, як це організувати?

Приєднуйтесь до вебінару 7 квітня та дізнайтесь:

★ Що потрібно знати, щоби налагодити внутрішню діяльності організації в режимі дистанційної роботи

★ Які особливості роботи у міжкультурній команді

★ Які доступні інструменти допоможуть синхронізувати діяльність вашої організації в режимі дистанційної роботи

На вебінарі розглянемо:

✔ Можливості Google та Google Suite для некомерційних організацій та які можливості вони створюють для віртуального робочого місця

✔ Корисні платформи для організації проєктної діяльності у командах: Trello та Slack

✔ Планування та організація зустрічей (Doodle чи NeedToMeet, Goole Calendar, Google Keep)

✔ Обговорення та прийняття рішень (інструменти відеоконференції, віртуальні дошки)

Info Centre for Erasmus+ Youth and European Solidarity Corps in Ukraine поділиться досвідом та відповість на усі ваші питання.

Запрошуємо представників організацій, які працюють з молоддю, і не тільки.

Якщо у вас є питання, надсилайте їх нам у особисті повідомлення, на сторінці Info Centre for Erasmus+ Youth and European Solidarity Corps in Ukraine або пишіть у Дискусії в події Вебінар. Дистанційний менеджмент волонтерів.

? Ми обов’язково підготуємо всі відповіді!

Також у вас буде можливість поставити питання протягом вебінару.

Щоб взяти участь у вебінарі, натисніть “Цікавить” у Події. Кнопка знаходиться під її обкладинкою.

Зустріч відбудеться саме там – якщо ви підпишетесь на неї, вам прийде повідомлення про початок трансляції.

Чекаємо на вас 7 квітня о 13:00.

До зв’язку!

Джерело

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.