Вебінар від Info Centre for Erasmus+ про дистанційну роботу організацій
Що змінилось після року на карантині? Ми зрозуміли, що досить чекати, коли він завершиться, а варто реалізовувати свої плани вже зараз, але у нових форматах. Вас також цікавить, як це організувати?
Приєднуйтесь до вебінару 7 квітня та дізнайтесь:
★ Що потрібно знати, щоби налагодити внутрішню діяльності організації в режимі дистанційної роботи
★ Які особливості роботи у міжкультурній команді
★ Які доступні інструменти допоможуть синхронізувати діяльність вашої організації в режимі дистанційної роботи
На вебінарі розглянемо:
✔ Можливості Google та Google Suite для некомерційних організацій та які можливості вони створюють для віртуального робочого місця
✔ Корисні платформи для організації проєктної діяльності у командах: Trello та Slack
✔ Планування та організація зустрічей (Doodle чи NeedToMeet, Goole Calendar, Google Keep)
✔ Обговорення та прийняття рішень (інструменти відеоконференції, віртуальні дошки)
Info Centre for Erasmus+ Youth and European Solidarity Corps in Ukraine поділиться досвідом та відповість на усі ваші питання.
Запрошуємо представників організацій, які працюють з молоддю, і не тільки.
Якщо у вас є питання, надсилайте їх нам у особисті повідомлення, на сторінці Info Centre for Erasmus+ Youth and European Solidarity Corps in Ukraine або пишіть у Дискусії в події Вебінар. Дистанційний менеджмент волонтерів.
? Ми обов’язково підготуємо всі відповіді!
Також у вас буде можливість поставити питання протягом вебінару.
Щоб взяти участь у вебінарі, натисніть “Цікавить” у Події. Кнопка знаходиться під її обкладинкою.
Зустріч відбудеться саме там – якщо ви підпишетесь на неї, вам прийде повідомлення про початок трансляції.
Чекаємо на вас 7 квітня о 13:00.
До зв’язку!