Конкурс молодих графічних дизайнерів «MTI Upgrade»

Група компаній МТІ спільно з провідними українськими  креативними агенціями розпочала конкурс з розробки свого нового логотипу серед молодих графічних дизайнерів віком від 16 до 25 років.

Проект MTI Upgrade надає можливість початківцям – талановитим школярам, студентам профільних факультетів вишів й працюючим дизайнерам – створити потужний кейс для свого портфоліо та увійти в історію великого бізнесу.

Дизайн-макети проекту логотипу MTI Group будуть прийматися на конкурс з 11 вересня по 11 жовтня 2019 року. Після цього кращі роботи обиратиме журі, до складу якого входять:

– Володимир Цой – Президент Групи компаній MTI
– Юлія Коломоєць – директорка Департаменту корпоративних комунікацій MTI Груп
– Олександр Вісіч – співзасновник CSR Club
– Валерія Толочина – директорка з маркетингу INTERTOP
– Марія Волошина – керуюча директорка Kiev Fashion Institute
– Арсеній Фещенко – Product Designer (розробник додатка) Bird
– Костянтин Шнайдер – креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine
– Юрій Горбачевський – креативний директор комунікаційної групи TWIGA Ukraine

Регламент Конкурсу тут: Регламент конкурсу MTI Upgrade

Більше інформації про Конкурс тут

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.