Наукове онлайн-стажування “Особливості фінської системи освіти”
?Дати проведення: 25.05 – 12.06 2020 року
?Організаційний внесок: 125 євро
?Сертифікат: 120 год (4 кредити ECTS)
?Крайній термін реєстрації: 20 травня 2020р.
Опис проекту:
Західно-Фінляндський Коледж спільно із Польсько-українською фундацією “Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці” (IIASC) запрошує до участі в програмі наукового онлайн стажування “Особливості фінської системи освіти”. Програма реалізується за підтримки мерії м. Гуйтіннен у партнерстві із місцевими закладами освіти.
Мета наукового стажування “Особливості фінської системи освіти”: опанування проектного підходу в організації навчального процесу у закладах освіти Фінляндії та підвищення рівня кваліфікації фахівців на основі кращих міжнародних практик та інновацій щодо інклюзивного навчання.
Цільова аудиторія:
До участі в науковому стажуванні “Особливості фінської системи освіти” запрошуються :
– вчителі українських шкіл;
– викладацький склад, методичний та адміністративний персонал закладів вищої освіти;
– аспіранти і студенти зацікавлені даною тематикою.
ХТО ВИСТУПАТИМЕ:
У рамках проекту передбачені консультації із:
– керівником відділу освіти у мерії м. Гуйттінен – Mrs. Eija Mattila;
– представниками фінської школи та гімназії;
– представниками фінських університетів;
– експертами у сфері інклюзивної освіти.
Сертифікат:
Програма передбачає – 120 год (4 кредити ECTS) лекційних занять та самостійної роботи.
Програма:
Програма стажування передбачає 3 етапи:
1 ЕТАП 25-29 травня 2020 р. – навчальні презентації та проведення круглого столу спільно з фінськими експертами у сфері освіти.
2 ЕТАП 30 травня-07 червня 2020 р. – дистанційне навчання ( самосійне опрацювання надісланих матеріалів).
3 ЕТАП 08-12 червня 2020 р. – робота над науковим есе «Освітні інновації: виклики 2020» (буде опубліковане на сайті ІМАНС).
Контактна інформація:
info@iiasc.org,
телефон: +380991720082 – менеджер проекту Гребенюк Надія
ПРОГРАМА: https://www.iiasc.org/finland-online-2020/
РЕЄСТАЦІЯ: https://cutt.ly/IybX8VX