Актуальні вакансії від Lobby X
Можливо, ви у пошуках роботи зараз? Перегляньте ці можливості:
ОБОВ’ЯЗКИ
- аналіз категорій медичних препаратів
- дослідження ринку відповідно до категорій
- участь у формуванні технічного завдання, кваліфікаційних критеріїв для постачальників і виробників, та основних умов договору
- комунікація з ключовими стейкхолдерами для затвердження сформованих умов
- підготовка категорійних стратегій для реалізації закупівель
- документальний супровід взаємодії в межах визначених категорій/програм
- комунікація з регіональними отримувачами
- участь в розробці методології централізованого формування потреб, перевірка даних
- управління відносинами з постачальниками і замовниками в межах категорії
ОБОВ’ЯЗКИ
- ведення ділового спілкування з українськими та міжнародними партнерами
- підготовка текстів проєктних документів, офіційних листів, описів подій та інших
- підготовка письмових перекладів ділової документації у парі
- допомога в організації заходів: конференцій, круглих столів, семінарів, виставок, вебінарів
- організація робочого процесу офісу, замовлення канцелярських товарів, друк матеріалів, організація прийомів та відправлень посилок, допомога у проведенні зустрічей
ОБОВ’ЯЗКИ
- координація магістерських програм з економіки, а також допомога департаменту в роботі з іншими проєктами
- координацію діяльності департаменту з офісом підтримки навчальних програм
- управління відносинами KSE з партнерами: Університет Х‘юстона, Київський національний університет імені Тараса Шевченка та інші
- координація воркшопів із м’яких навичок та етики: розробка тем, запрошення спікерів, організація семінарів
- координацію позакласних заходів
- розробка та оновлення довідника для студентів, Кодексу честі студента тощо
- організація зустрічей з академічним департаментом та викладачами
- допомога у розробці необхідної документації департаменту на відповідність вимогам Міністерства освіти і науки України
- надання контентної підтримки департаменту ліцензування та акредитації
- організація засідань викладачів та зустрічей з іншими департаментами, ведення протоколів та контроль за дотриманням рішень зборів
- допомогу керівнику департаменту з набором викладачів
ОБОВ’ЯЗКИ
- аналіз поточних трендів та дослідження популярних обкладинок і відео
- зйомка акторів та реквізиту для обкладинок
- створення обкладинок відео
ОБОВ’ЯЗКИ
- монтаж відеороликів з використанням анімаційних елементів
- робота з клієнтом
- робота зі звуками та підбір музики під настрій в ролику
- створення відповідної динаміки відео
- кропітка робота в After Effects
- робота з хромакей, фонами та з перспективою
- повний монтаж 1− 2 відео на 4 – 5 хвилин щотижня
ОБОВ’ЯЗКИ
- оперативна комунікація з новими та існуючими клієнтами
- аналіз потреб клієнтів та вхідної інформації по проєктам
- допомога дизайнерам в ознайомленні з контентом та надсилання результатів роботи клієнтам
- перевірка презентацій перед відправкою клієнтам
- аналіз шляхів покращення процесу роботи над проєктами та висування пропозицій
- визначення нових можливостей для зростання компанії та збільшення доходу
- ведення CRM та системи управління проєктами
ОБОВ’ЯЗКИ
- повна секретарська підтримка клієнтів (вхідні дзвінки, розсилка вхідної та вихідної кореспонденції)
- підтримка порядку в бізнес-центрі згідно зі стандартами Regus
- виставлення рахунків та контроль платежів
- робота з постачальниками, оформлення та прийом замовлень
- організація ділових зустрічей та поїздок
- контроль дебіторської заборгованості
- організація в’їзду і виїзду клієнтів
- продаж продуктів Regus
- робота у всіх БЦ Regus по Києву
ОБОВ’ЯЗКИ
- зйомки в розважальних відеороликах для Youtube каналу
- допомога в створенні сценаріїв та прев`ю картинок
- допомога на знімальному майданчику
ОБОВ’ЯЗКИ
- ведення сторінки Української Волонтерської Служби у соціальних мережах Facebook та Instagram
- розробка контент-планів та адаптування контенту сайту та медіа для анонсів у соцмережах
- ведення регулярних рубрик та створення нових
- аналіз аудиторії
- слідкування за трендами в комунікаціях та розвиток своїх навичок
- робота з фото-, відео- та візуальним контентом та написання текстів для сторінок
ОБОВ’ЯЗКИ
- управління всіма процесами, пов’язаними з певними продуктами Geberit, включаючи процеси введення та виведення продуктів із асортименту
- участь у процесах, орієнтованих на підтримку продуктів та в проєктах із впровадження новинок
- надання колегам необхідної інформаційної та технічної підтримки
- розробка та проведення внутрішніх та зовнішніх тренінгів про продукти Geberit
- координація планів запуску продуктів
- проведення регулярної комунікації із заводами групи Geberit та міжнародними Product-менеджерами
- робота з ціноутворенням та підготовка прайсів