“Школа економічної журналістики” розпочинає відбір студентів на онлайн-курс

“Школа економічної журналістики” Deutsche Welle та “Української правди” оголошує конкурс на участь у своїй освітній програмі, яка у першому півріччі 2021 пройде в онлайн-форматі.

Учасники курсу навчаться писати про бізнес та олігархів, зрозуміють тонкощі взаємодії уряду та Національного банку, проводитимуть журналістські експерименти, визначатимуть портрет своєї аудиторії та її потреби, працюватимуть з базами даних, візуалізацією тощо.

Викладають у Школі провідні українські журналісти та експерти. Підготовка тренерів відбулась за спеціальною методикою Академії Deutsche Welle.

Курс складається з п’яти модулів. Навчання проходитиме у зручному форматі інтенсивів вихідного дня.

Курс розпочнеться наприкінці квітня і триватиме до початку серпня.

Усім, хто бажає стати студентами “Школи економічної журналістики” слід заповнити анкету.

Заявки приймаються до 11 квітня 2021 року включно.

Кожен з відібраних учасників має сплатити незначну грошову заставу, яка гарантуватиме відвідування ним занятть.

Як відомо, “Школа економічної журналістики” — спільний проєкт Української правди та Академії Deutsche Welle, який стартував у вересні 2017 року.

Восени 2020 року Школа успішно запустила онлайн-формат навчання.

Проєкт спрямований не лише на освіту журналістів, а й на створення дружної спільноти випускників, які завжди можуть розраховувати на підтримку тренерів та організаторів навіть поза навчальним процесом.

“Школа економічної журналістики” сприяє розміщенню найкращих статей своїх студентів у передових економічних та політичних виданнях України.

Програма курсу:

24-25 квітня — І модуль “Як розширити аудиторію видання”.

Тренерка: Марія Фронощук — співзасновниця і директор Platfor.ma.

15-16 травня, 22-23 травня — ІІ модуль “Як писати про бізнес. “Олігархознавство”. 

Тренери: Катерина Глазкова, виконавчий директор Спілки українських підприємців;

Андрій Самофалов, керівник бізнес-редакції сайту Liga.net.

5-6 червня, 12-13 червня — ІІІ модуль “Споживча журналістика. Комерційні матеріали проти редакційних”.

Тренери: Дмитро Дєнков, головний редактор “Економічної правди”;

Аліна Полякова, журналістка, редакторка нативних матеріалів УП.

3-4 липня, 10-11 липня — ІV модуль “Як писати про державні фінанси, центральний банк та фінансовий сектор”.

Тренери: Дарина Марчак, керівник Центру аналізу публічних фінансів та публічного управління Київської Школи Економіки, виконавчий директор ProZorro.Продажі;

Олена Снєжко, консультантка зі стратегічних комунікацій та зв’язків з медіа, ексзаступник директора Департаменту комунікацій та начальник Управління стратегічних комунікацій та зв’язків зі ЗМІ Національного банку України.

31 липня — 1 серпня — V модуль “Дата-журналістика та візуалізація даних”.

Тренер: Михайло Кольцов, адміністратор проєкту STOPFAKE.ORG, викладач Могилянської школи журналістики.

Джерело

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.