Тендер на створення відео від ГО “Дивовижні”
«Дивовижні» мають творчий план: створити ряд відеороликів, щоб цікаво та незвично розповідати аудиторії про громадянське суспільство. Щоб зробити це якнайкраще, ми проводимо два відкритих тендери. Ви можете подаватися на один із них – або ж на обидва: в залежності від спроможностей та бажання.
Ми віддаватимемо перевагу тим, хто щиро закоханий у свою роботу та поділяє наше палке прагнення зробити позитивні зміни у країні максимально видимими.
Тендер №1 «Соціальне відео»
Мета відео: пропагувати ідею єдності країни; поділитися позитивними змінами та підвищити обізнаність щодо соціально важливих питань.
Хронометраж: 60 секунд для соціальних мереж, 30 секунд для YouTube та українських телеканалів.
Відео буде поширюватися серед соціальних мереж нашої організації, а також подаватися на українські телеканали.
Цільова аудиторія: люди, яким не байдуже що відбувається в країні, вік 18-45.
Референс: «Включайся»
Вимоги
В рамках проекту потрібно:
- допрацювати сценарій (на основі ідеї та синопсису), створити storyboard;
- підготувати все необхідне для знімального процесу та провести зйомку,
- організувати пост-продакшн відео.
Відео має бути готовим не пізніше 01.11.2018.
Географія: переваги будуть надаватися продакшнам/студіям, які працюють в Києві, але ми розглядаємо й інші міста.
Якщо ви бачите в собі сили та бажання стати невід’ємною частиною проекту, просимо надсилати:
- ваше бачення проекту (синопсис чи ідея) та вартість;
- ваш сайт або посилання на схожі відео, якщо такі є;
- ваші терміни виконання;
- умови та особливості співпраці, про які ми маємо знати;
- кілька слів про те, чому ви хочете долучитися до проекту, на пошту for.marianna@gmail.com з темою листа «Тендер Дивовижним».
Як відбуватиметься відбір продакшну?
ГО «Дивовижні» проводить відкритий тендер і приймає заявки до 12:00 30 серпня. На початку вересня продакшн/компанія буде обрана за принципами нашої роботи:
- відповідальність;
- фаховість;
- спільні цінності.
До уваги також будуть прийматися досвід роботи, наявність схожих відео та вартість виробництва.
Тендер №2 «Пост-продакшн влогів та коротких відео»
В рамках проекту передбачається створення:
- 6 влогів;
- 6 коротких навчальних відео;
- 12 тізерів (для кожного з відео).
Влог показує життя громадських організації та активістів зсередини.
Влог передбачає зйомку двох подій, які знімаються двома ведучими в двох різних місцях (у містах, на подіях), в тому числі на Сході України.
Короткі відео пропонують корисні поради (наприклад, «Як сортувати сміття», «Як посадити дерево» тощо). Вони пояснюють складні речі простими словами та дають конкретні заклики до дії.
Хронометраж: 6-8 хвилин для кожної категорії відео.
Основний канал поширення відео: повноцінні версії в YouTube, тізери в соціальних мережах нашої організації.
Цільова аудиторія: користувачі YouTube, вік 18-34.
Референс влогів:
- Формат – https://www.youtube.com/watch?v=WCUAhNEK4QQ&t=5s
- монтаж, графіка – рубрика про інклюзію, Ukraïner, влоги Антона Птушкіна
Референс коротких відео: Рубрика Маши Тимошенко , «Пятерочка» Маши Ефросининой
Вимоги
В рамках проекту необхідно організувати весь цикл пост-продакшну:
- монтаж 6 влогів, 6 коротких відео та 12 тизерів на основі референсів;
- пошук музики, саунд-дизайн;
- композінг, графіка;
- кольорокорекція;
- накладання субтитрів.
Відео виходитимуть раз на тиждень, орієнтовний термін на пост-продакшн – до 3-5 днів.
Географія: не має значення.
Якщо ви бачите в собі сили та бажання стати невід’ємною частиною проекту, просимо надсилати:
- ваше бачення проекту (синопсис чи ідея) та вартість;
- ваш сайт або посилання на схожі відео, якщо такі є;
- ваші терміни виконання;
- умови та особливості співпраці, про які ми маємо знати;
- кілька слів про те, чому ви хочете долучитися до проекту, на пошту for.marianna@gmail.com з темою листа «Тендер Дивовижним».
Інформація про замовника ГО «Дивовижні»
Громадська організація «Дивовижні» з 2013 року розвиває громадянське суспільство в Україні, об’єднуючи та посилюючи активних громадян для позитивних змін у країні.
Вибудовуємо комунікації, щоб якомога більше людей дізнавалися про важливі для суспільства справи та долучалися до свідомих дій. З 2016 року одним із основних напрямків є створення соціальних відео, документальних фільмів та інших подібних продуктів для кращого спілкування з аудиторією. Ми любимо й творимо креативні комунікації – такі, де важливі речі розповідаються простою мовою, цікаво та натхненно. Хочемо, щоб громадські організації спілкувалися з суспільством саме так!
Web-site: http://dyvovyzhni.org
YouTube: https://www.youtube.com/дивовижні
Facebook: https://www.facebook.com/dyvovyzhni/
Контактна особа: Мар’яна Нечипоренко
E-mail: for.marianna@gmail.com