Актуальні вакансії від Lobby X
Можливо, ви у пошуках роботи зараз? Перегляньте ці можливості:
ОБОВ’ЯЗКИ
- розливання шоколадної суміші по формам
- приготування начинки та інгредієнтів
- контроль застигання, пакування продукції
- прибирання робочого місця
ОБОВ’ЯЗКИ
- організація освітніх заходів
- аналіз та оцінка ефективності проведених заходів
- виконання інших обов’язків, призначених або направлених на досягнення цілей і завдань відділу
ОБОВ’ЯЗКИ
- проведення очних та онлайн уроків з менструальної гігієни в школах
ОБОВ’ЯЗКИ
- домовленості з адміністрацією шкіл про проведення уроків
- координація та контроль проведення уроків із тьюторами
- координація доставки та видачі гігієнічних пакетів учасникам уроків
- моніторинг якості проведених уроків
- регулярна звітність щодо статусу реалізації проекту
- звітність щодо роздачі гігієнічних пакетів
- організація логістики та проживання тьюторів на місцях
ОБОВ’ЯЗКИ
- організація та розвиток діяльності фундації
- операційний менеджмент організації
- координація грантових програм
- звітування органам управління фундації щодо діяльності та результатів
ОБОВ’ЯЗКИ
- дослідження ринку відповідно до категорій
- участь у формуванні технічного завдання, кваліфікаційних критеріїв для постачальників і виробників
- комунікація з ключовими стейкхолдерами
- підготовка категорійних стратегій для реалізації закупівель
- документальний супровід взаємодії в межах визначених категорій і програм
- робота з ринком, аналіз ринку постачальників та виробників
- інформування потенційних постачальників про закупівлі для росту конкуренції
- перевірка документів, що підтверджують якість продукції та її введення в обіг
- пошук та перевірка інформації у відкритих державних реєстрах
ОБОВ’ЯЗКИ
- аналіз даних щодо закупівель ДП МЗУ у ProZorro
- аналіз даних щодо закупівель лікарських засобів та медичних виробів спеціалізованими міжнародними організаціями
- аналіз регіональних закупівель лікарських засобів та медичних виробів
- підготовка аналітики щодо ринку лікарських засобів та медичних виробів в інших країнах
- підготовка порівняльної аналітики щодо закупівель у різних періодах
- підготовка аналітичних звітів та довідок
- аналіз закупівель по COVID-19
ОБОВ’ЯЗКИ
- оформлення безоплатної передачі лікарських засобів та медичних виробів на регіони) і контроль за отриманням первинних документів
- проведення Актів виконаних робіт від логістів, акти переміщень та акти дооцінки товарів
- відображення всіх операцій в обліковій програмі
- реєстрація податкових накладних по операціям з безоплатної передачі
ОБОВ’ЯЗКИ
- забезпечення комунікації з користувачами через різні канали підтримки
- виявлення проблем користувачів та надання пропозицій щодо варіантів вирішення таких проблем
- створення текстових та відео-інструкцій по роботі із системою
- забезпечення зворотнього зв‘язку
- підготовка звітів за потреби
ОБОВ’ЯЗКИ
- розвиток і підтримка відносин із вже наявними клієнтами компанії
- відстеження сучасних тенденцій, практик і вподобань аудиторії
- розробка та реалізація SMM стратегії на різних платформах (особливо Instagram, Twitter)
- відстеження активних у соціальних мережах користувачів Reface
- оцінка ефективності та коригування діяльності
- розбудова спільноти нашого застосунку
ОБОВ’ЯЗКИ
- розвиток і підтримка відносин із вже наявними клієнтами компанії
- комплексний супровід продуктів клієнта на світових маркетплейсах (Amazon, Walmart, Ebay та Alibaba)
- розробка завдань технічним фахівцям і контроль їх виконання
- комунікація з підтримкою (Amazon, Walmart, Ebay та Alibaba …)
- звітність
- збільшення обсягів продажів по наявних клієнтах
- контроль і дотриманням платіжної дисципліни з боку клієнтів
- удосконалення своїх умінь і навичок
ОБОВ’ЯЗКИ
- розробка та реалізація національної стратегії промоції читання в Україні
- організація подій — презентацій, лекцій, воркшопів, майстер-класів, що є дотичними до книжкової / літературної / читацької тематики, книговидавничого ринку
- участь у нарадах та брейн-штормах, пресконференціях
- надання експертних консультацій щодо літературного процесу в Україні
- підготовка проєктів наказів, кошторисів та концепцій заходів відділу
- пошук підрядників, опрацювання технічних завдань для договорів, підготовка звітів та аналіз проведених заходів
- налагодження ефективних зв‘язків з акторами ринку і партнерами
- надання пропозицій та варіантів реалізацій окремих ідей та цілісних заходів
ОБОВ’ЯЗКИ
- адміністрування та розвиток веб-сайту Фонду
- адміністрування та подальший розвиток сховища контенту
- адміністрування офісної техніки та програмного забезпечення
- контроль продуктивності усіх ІТ систем офісу Фонду та усунення несправностей при необхідності
- навчання офісних користувачів щодо найкращої практики ІТ безпеки та належного використання ІТ інфраструктурою
- консультування офісних користувачів щодо взаємодії з ІТ системами
- комунікація та взаємодія з постачальниками ІТ продуктів
- планування та впровадження SIEM рішень
- планування та впровадження заходів вирішення нештатних ситуацій в роботі ІТ систем з метою безперервності в роботі Фонду
- планування та впровадження системи управління ІТ-змінами
- участь у розробці документів щодо технологічної доцільності пропозицій