Освітня програма з нейромаркетингу: роби ЦЕ для людей, а не зомбі
Більшість маркетологів та підприємців просуває свої товари та послуги не як для людей, а як для зомбі. Для того, щоб робити якісний маркетинг, необхідно знати як працює мозок людини, як він реагує на вашу рекламу, пости у соціальних мережах та багато інших факторів.
Освітня програма з нейромаркетингу та управління поведінкою покупця відбудеться в Києві з 6 по 9 жовтня. Вас навчатиме 31 експерт-лектор. Програма побудована на реальних кейсах та практиці нейромаркетингу, брендингу, digital, налагодженню продажів через соціальні мережі.
Вступити можна без професійних обмежень. Буде цікаво маркетологам, підприємцям та тим, хто цікавиться поведінкою людини та нейронаукою.
Ви отримаєте спеціальність: digital нейромаркетолог.
У програмі: провідні фахівці з нейромаркетингу з 4 країн світу, маркетологи Red Bull, Nestle, Wargaming, спеціалісти кращих агенцій Hoshva PR, BBDO, Fedoriv, SPN Communications та інші.
Випускників очікує стажування у викладачів та працевлаштування. Випускниця літнього лекторію пройшла навчання та отримала роботу в Hoshva PR.
Вартість навчання складає 1650 гривень за курс. Для вступу записуйтесь на сайті.
Кількість місць обмежена.
Організатор – Вільна школа маркетингу.
Контакти кураторів курсу: 044 362 28 36, 067 508 68 58, 093 252 27 31, info@freeschool.academy
Свободная школа маркетинга from Dmitry Raimov on Vimeo.