Інструменти нейромаркетингу Apple, Converse, Mersedes: практичний курс

20 – 21 травня у Києві відбудеться практичний освітній курс з нейромаркетингу для бізнесу та просування у соціальних мережах. Дводенний курс присвячений управлінню емоціями покупців та підписників у facebook, instagram та інших соцмережах.

Учасники курсу на практиці вивчать механіки формування емоцій, технології управління поведінкою покупця, на практиці засвоять нові способи залучення аудиторії та утримання її уваги на товарі.

Навчання цілком побудоване на наукових знаннях про мозок та досвіді світових брендів.

Компанії Mersedes, Converse, SONY, Apple постійно вивчають свою аудиторію та використовують методи нейромаркетингу. Для України ці технології ще нові, а тому швидке їх засвоєння та використання відкриває нові можливості для бізнесу та маркетологів.

Докладний розклад програми, викладачі, вартість та реєстрація доступні на сайті курсу.

Заняття пройдуть протягом двох днів (20 та 21 травня з 10.00 до 19.00) у 1900 Coworking за адресою вул. Богдана Хмельницького, 32.

Організатори: пишіть питання у facebook або телефонуйте за тел. 044 362 28 36.

www.hibrain.academy

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.